Voor het ruilen van een product kun je ook terecht bij ons servicepunt in Leidschendam. De servicepuntmedewerker neemt het toestel in en controleert of het toestel en de verpakking voldoen aan de eisen van de herroeping. Het product moet -voor zover redelijkerwijs mogelijk- compleet en onbeschadigd in de originele verpakking teruggestopt worden. Als je voldoet aan de gestelde voorwaarden, los toestel, toestel i.c.m. een abonnement of accessoires, kan het toestel in de meeste gevallen direct worden omgeruild voor het gewenste toestel. In sommige gevallen moet de oorspronkelijke order worden geannuleerd. Je krijgt dan niet direct het toestel mee. Daarnaast moet het gewenste toestel of accessoire wel op voorraad zijn.
Afspraak maken
Het is niet verplicht om een afspraak te maken in het servicepunt voor het ruilen van een bestelling, maar het kan zo zijn dat je eventjes moet wachten doordat er meerdere klanten zijn. Mocht je naast het ruilen van je toestel ook hulp willen bij het overzetten van gegevens naar je nieuwe toestel raden we je wel aan om een afspraak te maken, zodat we hier tijd voor je kunnen reserveren. Zonder afspraak kunnen we niet garanderen of hiervoor tijd en ruimte is.