Schade? Diefstal? Met Smart kun je snel weer door!

Wanneer je je toestel hebt aangeschaft ben je er natuurlijk ontzettend zuinig op. Wat is het balen als er dan plotseling iets mee gebeurt. Je gloednieuwe telefoon valt uit je zak, je laat hem per ongeluk in de wc vallen of hij wordt gestolen. Het zou een ontzettend vervelende situatie zijn, maar dankzij een Smart-verzekering met Compleet of Compleet Plus dekking ben je wereldwijd gedekt.
Schaf Smart aan en je kan razendsnel weer door. Onze betrouwbare verzekeringspartner Harmony zorgt ervoor dat je toestel snel wordt vervangen of gerepareerd. Zo zorgen ze ervoor dat jij probleemloos verder kan gaan.  

Daarom Smart:

Verzekerd vanaf dag één.
• Wereldwijde dekking.
• Altijd reparatie of vervanging door een gelijkwaardig product.
Maandelijks opzegbaar
Dekking voor val-, stoot-, vocht-, en waterschade.
1 meldpunt voor schade of garantie, ook tijdens de wettelijke garantie.
Laag eigen risico.

Dekkingen
Met de Compleet dekking ben je via onze partner Harmony verzekerd voor val-, stoot- en waterschade. Met de Compleet Plus dekking kun je jouw toestel ook verzekeren tegen diefstal en beroving. 

Dit is een beperkte weergave van de dekkingen en de voorwaarden. Lees voor meer duidelijkheid de verzekeringskaart en de voorwaarden door alvorens je het product aanschaft.

Minimale contractduur

De minimale duur is één maand als je per maand betaalt. Voor welke verzekering je ook kiest: je bedenktijd is altijd 14 dagen.

Zo makkelijk werkt het!
Wil jij Smart? Dat kan!

1. Maak je toestelkeuze.
2. Kies daarna de verzekering voor jouw toestel. Er is keuze uit de Compleet of de Compleet Plus dekking.
3. Vul hierna jouw gegevens en toestel informatie in en klik op ‘volgende’.
4. Geef vervolgens akkoord op de SEPA-incassomachtiging en de polisvoorwaarden en klik op ‘bestelling plaatsen’.
5. De (voorlopige) dekking gaat direct in op het moment dat de verzekering is afgesloten.
6. Bij akkoord ontvang je binnen 2 werkdagen de definitieve bevestiging per e-mail met daarin jouw polisblad en SEPA incassomachtiging.
7. Nu kun je zorgeloos genieten van je aankoop!

Beheer zelf je klantgegevens 24/7 in Mijn Harmony
Je gegevens wijzigen? Je polisvoorwaarden inzien? Een schadeclaim indienen? Dat doe je allemaal zélf in het klantenportaal van Harmony. Voor toegang heb je wel een klantnummer nodig. Je kunt het klantnummer terugvinden op jouw bankafschrift onder het kopje omschrijving. Klik hier om naar Mijn Harmony te gaan.

Welk bedrag betaal ik per maand?
De maandpremie van Smart is afhankelijk van de verkoopprijs van je (losse) toestel van jouw product. Op onze website vind je een overzicht van de maandpremies van de verschillende verzekeringen. Uiteraard vind je het maandbedrag ook op het polisblad en de SEPA-incassomachtiging. Beide ontvang je wanneer je Smart afsluit.

Op het polisblad staat ook het eigen risico vermeld dat je bij schade of diefstal betaalt. Bij schade of diefstal wordt dit bedrag automatisch eenmalig geïncasseerd. Het bedrag van het eigen risico is afhankelijk van de aankoopwaarde van jouw product. 

Wat doe je bij schade of diefstal?

1. Dien je claim in via Mijn Harmony. Klik hier om naar Mijn Harmony te gaan. Kom je er niet uit? Bel de klantenservice: 010 - 206 86 86. (Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 uur en 18:00 uur).
2. Je ontvangt per e-mail de instructies welke stappen je dient te volgen voor zowel bij schade als diefstal.
3. In geval van schade ontvang je een mail zodra je product gereed is. Bij diefstal wordt er na het beoordelen van je claim contact met je opgenomen via mail.

 

Dit is een beperkte weergave van de dekkingen en de voorwaarden. Lees voor meer duidelijkheid de verzekeringskaart en de voorwaarden door alvorens je het product aanschaft.