Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. Mocht je toch een opmerking of klacht hebben, horen wij dat natuurlijk graag. Dan doen wij er alles aan om jou alsnog tevreden te stellen.
Als je klachten of suggesties hebt over onze dienstverlening of producten, kan je contact opnemen met onze klantenservice, die 7 dagen per week bereikbaar is. Je kunt je klacht richten aan de klantenservice. Onze klantenservicemedewerkers reageren zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op klachten.
Ben je niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun je je klacht schriftelijk richten aan de directie. Dit kan op het volgende adres:
Websend B.V.
T.a.v. de directie
Nieuwstraat 22
2266 AD Leidschendam
Je kunt jouw klacht/geschil ook voorleggen aan een geschillencommissie. Dit kan via www.sgc.nl. Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.