Opbouw waardevermindering

ConstateringOmschrijvingWaardevermindering 
Lichte krassenDe doos en accessoires zijn compleet maar het toestel heefteen paar lichte krassen.10% van de toestelwaarde
Toestel beschadigdDe doos en accessoires zijn compleet. Het toestel heeft een duidelijke beschadiging zoals een diepe kras of meerdere lichte krassen. Tot 30% (afhankelijk van de schade)
Toestel incompleetHet toestel en de doos zijn onbeschadigd maar er missen accessoires (headset, lader, boekjes).10% van de toestelwaarde
Toesteldoos niet in nieuwstraatHet toestel en de accessoires zijn compleet en onbeschadigd maar de toesteldoos is beschadigd. De IMEI-sticker zit wel op de doos. 10% van de toestelwaarde
De toesteldoos of IMEI-sticker ontbreektHelaas is het niet mogelijk om te ruilen wanneer de originele toesteldoos of de IMEI-sticker ontbreekt.-
Ernstige schadeHelaas is het niet mogelijk om te ruilen wanneer het toestel ernstige schade heeft zoals een breuk of barst. -


Pakket retourneren
Voeg een schriftelijk bericht toe met daarin het ordernummer en je voorgestelde omruiling. Een melding via e-mail (info@mobiel.nl) of telefoon (070-3010301) is uiteraard ook mogelijk, vermeld hierbij de productna(a)m(en) van het gewenste toestel, bestel- en ontvangstdatum van je oorspronkelijke bestelling, je naam en adres.

Je kunt het pakket kosteloos bij een PostNL-pakketpunt retourneren aan het volgende adres:

Websend BV
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Let op! Vraag bij het PostNL-pakketpunt om een fysiek verzendbewijs en controleer of daar het het adres Nieuwstraat 22 in Leidschendam op staat vermeld. Bewaar het fysieke verzendbewijs goed. Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale, verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos en voeg daarbij een begeleidend schrijven toe met jouw naam en ordernummer. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos via een PostNL-locatie. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. We adviseren om het toesteldoosje niet dicht te plakken om eventuele waardevermindering te voorkomen. Als wij het retour gezonden toestel niet kunnen koppelen aan een bestelling bewaren wij deze maximaal drie maanden. Als je toestel binnen drie maanden niet gekoppeld wordt en je hebt geen contact opgenomen met onze klantenservice, zullen we het product milieuvriendelijk vernietigen.