Het kan helaas voorkomen dat je pakket vermist raakt in het verzendproces. Heb je je bestelling binnen 5 werkdagen na verzending niet ontvangen? Dan kunnen wij een onderzoek voor je starten bij de vervoerder. Om dit onderzoek te kunnen starten hebben wij een digitaal ondertekende verklaring van je nodig. Het digitale formulier voor de verklaring kun je hier vinden en invullen. Na het invullen en verzenden van de verklaring wordt deze naar de betreffende afdeling verzonden. Na de start van het onderzoek houden wij je op de hoogte houden van de onderzoeksresultaten. Hoe lang een pakketonderzoek duurt, verschilt per situatie. Zodra het onderzoek is gestart, ontvang je van ons per e-mail een bevestiging met hierin de verwachte duur van het onderzoek.

Een onderzoek kan tot uiterlijk 30 dagen na verzending worden opgestart. Na deze 30 dagen gaan we er vanuit dat het pakket in goede orde is ontvangen. 

Klik hier om de verklaring voor het pakketonderzoek in te vullen.

Simkaart niet ontvangen

Wanneer je een sim only abonnement besteld hebt, wordt de nieuwe simkaart direct na goedkeuring aan je verzonden met track & trace code. Als je de simkaart vijf werkdagen na verzending niet hebt ontvangen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.