Om een aanvraag voor een abonnement te kunnen verwerken hebben wij bepaalde documenten* en/of verificaties nodig. Hieronder vind je een overzicht:

Nieuw abonnement met toestel

Je ondertekent het contract je contract met iDEAL-verificatie van 1 cent en verifieert je identiteit met iDIN.

Sim only

Je ondertekent het contract met een iDEAL-verificatie van 1 cent. Bij KPN-abonnementen verifieer je ook je identiteit met iDIN.

Contractverlenging met toestel

Je tekent het contract gemakkelijk met een iDEAL-verificatie van 1 cent en je verifieert je telefoonnummer met een sms-verificatie op het te verlengen nummer.

Sim only contractverlenging

Je verifieert je telefoonnummer met een sms-verificatie op het te verlengen nummer en hiermee wordt meteen je contract ondertekend.

Ik kan geen gebruik maken van iDIN

Dan hebben wij een kopie nodig van je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart* gemaakt met de KopieID app.
Je kan deze vervolgens naar ons mailen (contracten@mobiel.nl) met je ordernummer in het onderwerp.

Ik kan geen gebruik maken van iDEAL

Neem dan contact op met onze klantenservice (070-3010301). Zij kunnen je dan verder kijken naar de mogelijkheden.
*Heb je een buitenlands legitimatiebewijs of verblijfsvergunning? Kijk dan hier voor de benodigdheden.