Heb je een nieuw contract aangevraagd bij ons, maar de melding gekregen dat wij de bestelling niet in behandeling kunnen nemen in verband met een openstaande factuur? Hieronder leggen wij je precies uit hoe je het snelst een openstaande factuur bij Simyo kunt betalen zodat wij je bestelling daarna verder in behandeling kunnen nemen.   

Bij Simyo betaal je maandelijks je factuur via een automatische incasso.  

Tijdens je bestelling heb je een doorlopende machtiging afgegeven voor deze incasso. 

Betalingsherinnering 

Heb je 14 dagen na het verschijnen van de factuur op Mijn Simyo je factuur nog niet betaald? Dan stuurt Simyo je een herinneringse-mail en een betalingsherinnering per sms om je factuur via IDEAL te voldoen. Betaal je factuur zo snel mogelijk om te voorkomen dat er administratiekosten in rekening worden gebracht en je aansluiting wordt geblokkeerd. 

Is je simkaart geblokkeerd, omdat je nog een openstaande factuur hebt?  

Betaal dan via IDEAL de factuur + administratiekosten via Mijn Simyo of de betalingsherinnering. Je aansluiting zal na je betaling binnen twee werkdagen automatisch worden gedeblokkeerd. 

Rekeningnummer voor Sim Only abonnementen:

IBAN: NL83INGB0007811682 
BIC: INGBNL2A