Heb je een nieuw contract aangevraagd bij ons, maar de melding gekregen dat wij de bestelling niet in behandeling kunnen nemen in verband met een openstaande factuur? Hieronder leggen wij je precies uit hoe je het snelst een openstaande factuur bij Telfort kunt betalen zodat wij je bestelling daarna verder in behandeling kunnen nemen. 

IDEAL  

Als je een e-mail van Telfort hebt ontvangen met een betalingsherinnering kan je via iDEAL betalen. Via de link in de e-mail kun je direct betalen. Telfort verwert je betaling dan veel sneller, al binnen enkele uren. Je kan via IDEAL ook van een andere rekening betalen (dan die waar Telfort normaal van afschrijft). 

Heb je de mail nog niet gekregen of betaal je liever zelf? 

Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL70INGB0009275549 (BIC: INGBNL2A), ter attentie van Telfort in Amsterdam en onder vermelding van het factuurnummer. Je vindt het factuurnummer op de factuur. Kijk hiervoor onder het kopje ‘Rekeninginformatie’ in je mijn Telfort account.