Heb je nog niet alle stappen in het bestelformulier doorlopen of hebben wij een onvolledig of onleesbaar document (legitimatiebewijs/contract) van je ontvangen? Dan ontvang je hierover een e-mail van ons. Stuur in dit geval voor een zo snel mogelijke verwerking van je bestelling een duidelijke kopie, foto of scan per e-mail naar contracten@mobiel.nl en vermeld je ordernummer in de onderwerpregel van de mail. Een foto van het gevraagde document mag genomen worden met je mobiele telefoon. 

Het is natuurlijk ook mogelijk om de ontbrekende documenten per post naar ons op te sturen. De gegevens kunnen opgestuurd worden naar de volgende postbus:

Mobiel.nl
Postbus 155
2260AD Leidschendam

Als we alles in goede orde hebben ontvangen, nemen we je aanvraag opnieuw in behandeling. Heb je een bestelling gedaan in een actieperiode? Dan moeten we de documenten voor het einde van de actieperiode in ons bezit hebben.

Als je geen actie onderneemt, betekent dit niet automatisch dat je aanvraag is geannuleerd.