Voor advies van onze ervaren en kundige medewerkers ben je van harte welkom bij één van onze servicepunten in Leidschendam en Utrecht. Zij helpen je met het plaatsen van je bestelling voor een abonnement of losse telefoon. Zorg dat je een geldig legitimatiebewijs en pinpas bij je hebt. Als het gewenste toestel op voorraad is, kunnen onze medewerkers meestal het abonnement meteen voor je aansluiten. Je kan dan ook direct het toestellen meenemen naar huis.Uitzonderingen hierop zijn: Vodafone met nummerbehoud, Vodafone verlengingen en Tele2 zakelijk. De verwerkingstijd bij deze abonnementsvormen neemt enkele werkdagen in beslag. Nadat de aanvraag door de provider is goedgekeurd kan het toestel worden afgehaald bij één van onze servicepunten of worden opgestuurd.  

Betaalmogelijkheden  
Als je een bestelling op wilt komen halen bij één van de servicepunten, dan kan er alleen met PIN betaald worden. De betaling kan ook vooraf voldaan worden middels vooruitbetalen per bank/giro of iDEAL. Het is helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen.