Je hebt het recht om binnen 14 dagen de bestelling te herroepen. Om je abonnement met toestel te kunnen retourneren dien je aan dezelfde voorwaarden te voldoen als het retourneren van een los toestel. Als er aan de gestelde voorwaarden wordt voldaan, worden ook het abonnement en financieringsovereenkomst (toestelbundel) kosteloos geannuleerd.

Belangrijke punten om rekening mee te houden:

  • Bij een abonnement met toestel gaat de termijn van 14 dagen bedenktijd in op de dag na ontvangst van het toestel. 
  • Bij het herroepen van een abonnement met toestel, worden de gemaakte kosten voor afgenomen diensten (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) in rekening gebracht door de provider. Afhankelijk van het verbruik wordt dit bedrag vastgesteld.
  • Bij de annulering van jouw abonnement treden wij op als bemiddelaar. De provider waar je de overeenkomst mee gesloten hebt, is uiteindelijk verantwoordelijk voor de daadwerkelijke annulering ervan.

Voor het herroepen van je bestelling kan je het modelformulier voor herroeping gebruiken. Dit is niet verplicht, een melding via e-mail (info@mobiel.nl) of telefoon (070-3010301) is ook mogelijk, vermeld hierbij de productna(a)m(en), bestel- en ontvangstdatum, je naam en adres.

Pakket retourneren
Je kunt binnen 14 dagen na het herroepen van de bestelling het pakket kosteloos retourneren naar het volgende adres:

Websend BV
Antwoordnummer 10024
2260 VB
Leidschendam

Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos. Vraag altijd om een verzendbewijs en bewaar dit verzendbewijs goed. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening.