Een levering via PostNL: Standaard is bij iedere bestelling mogelijk. De procedure voor PostNL: Standaard-levering is als volgt:

  • Vul je persoonlijke gegevens in op het bestelformulier om je bestelling te plaatsen.
  • Onderteken bij het bestellen van een abonnement je contract gemakkelijk via een iDEAL-verificatie van € 0,01. Hiermee bevestig je ook direct dat het opgegeven rekeningnummer van jou is.
  • Kies in het bestelformulier voor iDIN om makkelijk en snel je legitimatiebewijs te bevestigen. Het fijne hiervan is dat je geen legitimatiegegevens meer hoeft op te sturen. Met iDIN log je in met de vertrouwde inlogmiddelen van je eigen bank. Lukt dit niet? Dan kan je er ook voor kiezen achteraf het contract handmatig te ondertekenen via je persoonlijke inlogpagina. Lees hier meer over het gemak van iDIN.
  • Kies de gewenste verzendmethode, bijvoorbeeld PostNL: Standaard en selecteer op welke manier je wilt betalen.
  • Wij verwerken jouw order en sturen het pakket naar je op zodra je alle stappen van je persoonlijke orderstatuspagina hebt afgerond. Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat het pakket is verzonden met daarin de barcode waarmee je het pakket kunt volgen via de website van PostNL.
  • Je neemt het pakket in ontvangst. Als je niet thuis bent tijdens bezorging, wordt het pakket een tweede keer aangeboden. Ben je bij de tweede poging ook niet thuis, zal de koerier een bericht achterlaten waarmee je het pakket kunt afhalen bij een afhaallocatie in jouw buurt.
  • Het is mogelijk om bij de bestelling aan te geven dat het pakket direct geleverd dient te worden bij een postkantoor of afhaalpunt in de buurt. Daarbij is het ook mogelijk om een ander afleveradres bij de bestelling op te geven.