Een levering via PostNL is bij iedere bestelling mogelijk. De procedure voor PostNL-levering is als volgt:

  • Je vult het aanvraagformulier in en selecteert hoe je wilt betalen. Klik op “verstuur de aanvraag” 
  • In de bedankpagina kun je het benodigde contract printen. Dit ontvang je ook per e-mail. 
  • Je ondertekent dit contract voor akkoord en stuurt dit samen met een kopie van je legitimatiebewijs naar ons terug. Daarnaast ontvangen wij ter verificatie van het rekeningnummer ook de betaling graag per iDEAL. Kies je voor iDEAL-verificatie, is het terugsturen van een getekend contract niet nodig.  
  • Je ontvangt van ons een bevestigingsmail over de ontvangst van het contract. 
  • Wij verwerken jouw order en sturen het pakket naar je op. Je ontvangt hierover een e-mail met daarin de barcode waarmee je het pakket kunt volgen via de website van PostNL. 
  • Jijzelf, of een gemachtigde, neemt het pakket in ontvangst en betaalt het eventueel bij te betalen bedrag aan de postbode. Let op: je kunt dit bedrag bij remboursbetaling alleen contant betalen aan de postbode. Pinnen is helaas niet mogelijk. 
  • Als je niet thuis bent tijdens bezorging, wordt het pakket een tweede keer aangeboden. Ben je bij de tweede poging ook niet thuis, zal de koerier een bericht achterlaten waarmee je het pakket kunt afhalen bij een afhaallocatie in jouw buurt.  

Let op: het is helaas niet mogelijk om bij de bestelling aan te geven dat het pakket direct geleverd dient te worden bij een postkantoor of afhaalpunt in de buurt. Het is wel mogelijk om een ander afleveradres bij de bestelling op te geven.