insurance_block.png

Tot 30 dagen nadat je een smartphone hebt aangeschaft, kan je een smartphoneverzekering bij ons afsluiten. Afhankelijk van de losse aanschafprijs* van het toestel, betaal je maandelijks tussen de € 2,49 en €11,49 voor een volledige dekking. Deze dekking omvat valschade, waterschade en diefstal.

Overzicht prijzen
Toestelprijs tot €150,- (€ 2,49 p.m.)*
Toestelprijs tot €250,- (€ 3,99 p.m.)*
Toestelprijs tot €500,- (€ 6,99 p.m.)*
Toestelprijs tot €750,- (€ 7,99 p.m.)*
Toestelprijs tot €1000,- (€ 11,49 p.m.)*

* Losse verkoopprijs van het toestel incl. btw

Verzekering aanvragen
Na het afronden van je bestelling krijg je de optie om een verzekering aan te vragen. Als je hiervoor kiest, ontvang je een e-mail dat de verzekering is aangevraagd. De officiële bevestiging van de verzekering ontvang je een aantal dagen nadat je pakket is verzonden. De verzekering kan tot 30 dagen na aanschaf worden aangevraagd. Neem daarvoor contact op met de klantenservice. 

Reparatie van je smartphone
Als je een verzekering hebt en je smartphone buiten de garantieperiode of garantievoorwaarden kapotgaat, kan je de defecte smartphone aanmelden via de website: www.smartphonepolis.nl. Je krijgt hierbij de mogelijkheid om een telefonische afspraak te maken met Dynasure (0348-462817), zodat het toestel bij jou thuis opgehaald kan worden. Houd er rekening mee dat je de smartphone gemiddeld 1 tot 2 weken kwijt bent. Je kan er ook voor kiezen om een afspraak te maken bij een fysieke winkel van Phoneworld. Hier kan het toestel vaak direct gerepareerd worden. Houd er hierbij wel rekening mee dat Phoneworld geen gecertificeerd reparatiecentrum is. Als zij de smartphone repareren vervalt de fabrieksgarantie.

Diefstal
Als je smartphone is gestolen, is het van belang om direct aangifte te doen bij de politie en contact op te nemen met WERTGARANTIE op telefoonnummer 088-2500600

Opzeggen verzekering
Een verzekering kun je na het eerste jaar gemakkelijk zelf opzeggen. Stuur hiervoor een e-mail naar service.nl@wertgarantie.com. Vermeld in deze mail je naam, je polisnummer*, IMEI-nummer* en de reden waarom je opzegt.

* Je polisnummer kan je vinden in de beschrijving van je afschriften van de verzekering.
* Je IMEI-nummer kan je achterhalen door te bellen naar *#06#

Bekijk de algemene voorwaarden en het productinformatieblad van WERTGARANTIE voor meer informatie.