Bijgeleverde accessoires
Smartphones hebben standaard een fabrieksgarantie van 24 maanden. Voor de standaard bijgeleverde accessoires van je smartphone, zoals een accu, headset of datakabel, geldt een garantietermijn van 6 maanden na aankoop. Ook als een accessoire binnen 6 maanden is hersteld of vervangen door het reparatiecentrum, blijft de oorspronkelijke factuurdatum bepalend voor de garantietermijn van 6 maanden. 

Om het accessoire ter reparatie aan te bieden, kun je deze naar ons opsturen. Stop het accessoire in een neutrale verpakking terug en voeg een schriftelijk bericht toe, met daarin het ordernummer en een klachtomschrijving van je kapotte accessoire. Je kan het pakket naar het volgende adres versturen:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Losse accessoires
Als je extra accessoires hebt aangeschaft, zoals een hoesje, geheugenkaartje of powerbank, geldt ook een garantietermijn van 6 maanden. Als een accessoire binnen de garantietermijn kapot gaat, kun je per e-mail contact opnemen met de klantenservice over de klacht. Stuur een foto mee waarop het defect duidelijk zichtbaar is. Nadat wij de schade hebben beoordeeld, ontvang je bericht over de verdere afhandeling. Stuur kapotte accessoires dus niet direct naar ons op, tenzij wij hier om vragen. Heb je een accessoire gekocht van meer dan € 20,-? Dan kun je het acccessoire direct terugsturen naar ons antwoordnummer:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

De bovenstaande garanties doen niks af aan de wettelijke garantierechten die je als consument hebt.