Als je smartphone incompleet of beschadigd geleverd is, dien je hem binnen 48 uur na ontvangst als ‘manco’ aan te melden bij de klantenservice. Als de klantenservice gesloten is, stuur je een e-mail naar de klantenservice met een omschrijving van de klacht. Het gaat hierbij specifiek om beschadigingen of missende onderdelen. Als deze gebreken binnen 48 uur na ontvangst worden gemeld, ontvang je nadat wij het product hebben ontvangen en gecontroleerd, direct een nieuwe. Let op: na 48 uur kan je op dit type gebrek geen aanspraak meer maken. Nadat je het probleem meldt, moeten wij het pakket binnen 7 dagen retour hebben ontvangen.

Om het incomplete of beschadigde toestel meteen om te kunnen ruilen voor een nieuwe, moet je het volgende doen:

  • Stuur de smartphone in de originele productverpakking terug.
  • Stuur de smartphone in een deugdelijk en neutraal pakket terug.
  • Voeg een schriftelijk bericht toe met daarin het ordernummer van de bestelling en een omschrijving van de klacht(en). 

Als je aan bovenstaande voorwaarden voldoet kun je het pakket terugsturen naar: 

Websend BV
t.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Bewaar je verzendbewijs goed. Retourneren naar het antwoordnummer is kosteloos. Wij adviseren wel om te zorgen voor een onherkenbare verpakking; bijvoorbeeld een bruine postdoos.

Nadat we je smartphone hebben ontvangen, controleren wij de klachten. Als wij jouw toestel hebben ontvangen en het aan de gestelde voorwaarden voldoet, ontvang je binnen 3 werkdagen een nieuwe. Als de smartphone niet op voorraad is, krijg je een e-mail met de verwachte levertijd.

De bovenstaande garanties doen niks af aan de wettelijke garantierechten die je als consument hebt.