Ben je tevreden met Ben? Dan is een contractverlenging een goede optie. Het maakt hierbij niet uit of jouw huidige Ben-abonnement via ons is aangevraagd of niet. Bij een contractverlenging betaal je geen aansluitkosten en je behoudt automatisch je huidige mobiele nummer. Vanaf 3 maanden voor de einddatum van je huidige abonnement kan je een verlenging aanvragen.

Als jouw contractverlenging is goedgekeurd, gaan de nieuwe voorwaarden in als het huidige contract is afgelopen. Wij raden je aan om de exacte ingangsdatum van de nieuwe abonnementsvorm te controleren op je persoonlijke Mijn Ben-account.
Als je een bestelling hebt geplaatst met een nieuwe mobiele telefoon dan verzenden wij deze telefoon direct na goedkeuring van de verlenging door Ben. Je ontvangt het toestel dus eerder dan dat het nieuwe abonnement in zal gaan. Tevens sturen wij alvast een nieuwe simkaart mee voor het geval jouw oude simkaart niet in de nieuwe smartphone past.
Als het huidige contract op naam van een ouder/verzorger is aangevraagd omdat de gebruiker ten tijde van aansluiten nog geen 18 jaar was, dan is het helaas niet mogelijk om direct bij een contractverlenging van het abonnement de contractgegevens over te zetten op naam van de inmiddels 18-jarige gebruiker. Bij een contractverlenging blijven de gegevens ongewijzigd. Als je toch de gegevens van de contractant wilt wijzigen naar die van een zoon of dochter, dan kan dit alleen door middel van een contractovername via de provider.