Ben je tevreden over Vodafone? Dan is een contractverlenging een goede optie. Het maakt hierbij niet uit of jouw huidige Vodafone-abonnement via ons is aangevraagd of niet. Kiezen voor een contractverlenging heeft als voordeel dat je geen aansluitkosten betaalt en je automatisch je nummer behoudt. 

Vanaf 4 maanden voor de einddatum van het huidige abonnement kan je een verlenging aanvragen voor je Vodafone-abonnement. Als je jouw abonnement verlengt krijg je een bevestiging vanuit Vodafone met daarin de ingangsdatum van het nieuwe abonnement. Je nieuwe abonnement met daarbij horende voorwaarden gaat meestal meteen in. Als je overstapt naar een sim only-abonnement, gaat je nieuwe abonnement pas in als je huidige contract is afgelopen. Let op: Je nieuwe sms- en databundel gaan ook pas in wanneer jouw nieuwe abonnement in gaat. Om de exacte ingangsdatum van het nieuwe abonnement te bekijken, kan je inloggen op jouw persoonlijke Vodafone-pagina.

Indien je een bestelling hebt geplaatst voor een abonnement met smartphone, verzenden wij deze direct na goedkeuring van de verlenging door Vodafone. Mocht de nieuwe telefoon gebruikmaken van een nano-simkaart of micro-simkaart, dan kan je een nieuwe simkaart aanvragen door je ordernummer te mailen naar simkaartwissel@mobiel.nl.

Als het huidige contract op naam van een ouder/verzorger is aangevraagd omdat de gebruiker tijdens het aansluiten nog geen 18 jaar was, is het helaas niet mogelijk om direct bij een contractverlenging van het abonnement de contractgegevens over te zetten op naam van de inmiddels 18-jarige gebruiker. Bij een contractverlenging blijven de gegevens ongewijzigd. Als je toch de gegevens van de contractant wilt wijzigen naar die van een zoon of dochter, dan kan dit alleen maar door middel van een contractovername via de provider. Voor meer informatie hierover verwijzen wij je graag naar de klantenservice van Vodafone.

Meer informatie over het aantrekkelijke verlengingsaanbod van Vodafone.